جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
۰ نفر

رییس پلیس راهور خراسان رضوی از بازگشایی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی در استان از روز شنبه  ششم اردیبهشت‌ خبر داد.

تعویض پلاک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ «حمیدرضا دهنوی» اظهار کرد: مراکز تعویض پلاک با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان خراسان رضوی تعطیل شده بودند.

وی افزود: با توجه به کاهش سطح انتشار این بیماری و مطالبه  شهروندان مبنی بر استفاده از خدمات این مراکز، پس از بازدید دفاتر و مراکز تعویض پلاک در سراسر استان و ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی و هماهنگی با پلیس راهور ناجا، این مراکز در مشهد و سراسر استان خراسان رضوی بازگشایی می‌شوند.

دهنوی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ارائه خدمات در این مراکز به صورت زوج و فرد خواهد بود.

وی اضافه کرد: توصیه پلیس راهور به مراجعان و شهروندان عزیز، رعایت طرح فاصله‌گذاری هوشمند و جلوگیری از تجمع در این مراکز و رعایت دستورات بهداشتی است.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: آموزشگاه‌های رانندگی نیز از  ششم اردیبهشت بازگشایی می‌شود و از متقاضیان دریافت انواع گواهینامه‌های رانندگی ثبت‌نام به عمل خواهد آمد.
وی افزود: آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی از اسفندماه سال گذشته  به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بودند.
دهنوی تاکید کرد: توصیه پلیس راهور به متقاضیان، رعایت دستورات بهداشتی و خودداری از هر گونه تجمع و رعایت طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی در آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی است.

کد خبر 504441

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha